loading...
Root Fun | بزرگترین وبلاگ تفریحی ایران
Web§tar بازدید : 9 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بیشعورترین موجود دنیا "دله من_"...
روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه، بازم دم دمای شب ک میشه هی ازم میپرسه چرا...؟
............................
یه رفیق دارم چن ساله عاشق یه دختر شده و تو این چن سال هیچ اقدامی واسه دوس شدن باهاش نکرده حتی بهش نگفته ک دوسش داره..تو این چن سال هراتفاقی میفتاد بهم خبر میداد..چن روز پیشا دیدمش میگم چه خبر میگه هیچی دیگه عشقمو فراموش کردم میگم واسه چی میگه از بچه ها شنیدم با یکی دیگه دوست شده...میگم الان فراموشش کردی دیگه میگه آره بابا شک نکن : (
تا میتونستم کتکش زدم..اینقدر زدمش كه دیگه توبه كرد ازاین حرفا بزنه.!
آخه من تو این چن ماه نتونستم حتی یه لحظه هم ب عشقم فک نکنم اونوقت تو چطوری یه روزه فراموشش کردی؟؟؟
تازه الان فهمیدم چقدر دختره رو دوس داشت..

.........................................

مثل باران چشم هایت دیدنی است/
شهر خاموش صدایت دیدنی است/
مهربانی&معنی لبخند توست/
خنده هایت بی نهایت دیدنی است

................................

اگه..
بین موندن و رفتن شک داری...
"برو" به سلامت.
چون نباید کار به اینجا می رسید که تردید کنی...

.........................................

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده_رو بازوهای یه نفر آروم خابیده_عاشق تازه و اتاق تازه میخاد_درگیر جون گرفتنه ارزوهاشه_عروسک من چشماتو وا کن وقتی که شب شد اونوقت لالا کن_عروسک من منو نمیخاد_تو بغل اون لالایی میخاد

...................................

مادرم گفت بیچاره خسته بود خوابیده
اما بیداربودم
خواستم برگردم بگم خسته تر از اونم که بخوابم

..........................

ع:عنایت دل

ش:شهامت دل

ق:قدرت دل

وقتی عنایت و شهامت و قدرت دل در کنارهم باشند، عشق بوجود می آید.

……………………………

سلام ای ناله ی بارون،سلام ای چشمای گریون

سلام ای روزایی تلخ من،هنوزم دوسش دارم

سلام ای بغض تو سینه،سلام ای آه آیینه

سلام شب های دل کندن،هنوزم دوسش دارم

………………………….

حتما دونده ی خوبی هستی چون همیشه توی ذهنم حضور داری حتما دزد خوبی هستی چون قلب من رو دزدیدی. و من هم همیشه تیر انداز بدی هستم چون همیشه دلم برات تنگ میشه

………………………..

عاشق ومعشوق بودن یعنی
احساس كردن گرمای خورشید ازهر دوطرف‏!‏
دیوید ویكات

…………………………….

بوسه هـ ـای مجازی
هـــوس های سرد
آغوش های خیالــی
احساسات از جنس دکمه های کیبرد
نسل من نسلی است
که احساساتش پشت همین کابل سیم ها قربانی میکند

……………………………

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم اصلا به تو افتاده مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم یا تنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

……………………….

از معنی انتظار یک لحظه بایست دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
یک لحظه بایست و یک جمله بگو تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟

…………………………….

کلمات مهرانگیز میتوانند کوتاه باشند اما طنین رسایی دارند

……………………………..

ازمن پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟
گفتم زندگیمو. قهر کرد و رفت...
ولی هیچ وقت نفهمید که همه ی زندگیم بود...

………………………

عاشقی کار تو نبود /من عاشقت بودم و بس/اون همه احساس منو کشتی گلم پای هوس /اما هنوز دوستت دارم به جون اون که دوسش داری/ وقتی که اسم تو میاد زنده میشم نفس نفس

…………………………………….

هرچه کردم نشوم از تو جدا بدتر شد از دل ما نرود مهر و وفا بدتر شد
مثلا خواستم اینبار موقر باشم و بجای تو بگویم که شما بدتر شد
این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد بلکه برعکس فقط رابطه ها بدتر شد
آسمان وقت قرار من و تو ابری بود تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

………………………………….

تلاش نکن زندگی را بفهمی......زندگی را زندگی کن
تلاش نکن عشق را بفهمی......عاشق شو

……………………………

تورا با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم/از آن پس تورا چون بت پرستیدم

………………………………..

یک لحظه از عشق عمیق چنان در وجود رسوخ میکند که گذشت زمان نمیتواند آنرا ار بین ببرد

……………………………..

هـــمــیــشــه نــــه

ولــــی گـــاهـــی

مــیــان بـــودن و خـــواســتـن

فــاصـلــه مـــی افــتــد

یه وقــتــهــایـــی هـــســت کـــه

کــســی را بـــا تــمـــام وجــــود میخواهــــی

ولــــــی نــــبـــــــایــــد کــنـــارش بــــاشـــ.....
……………………………..

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام ؛
بیا آب کن در کف دست من جِرم نورانی عشق را . . .

سهراب سپهری

..............................

صدا کن مرا ،
صدای تو خوب است . . .
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمیت حزن می روید . . .
سهراب سپهری

..................................

عشقای امروز واسه یک لحظن.دوست داشتناشون دروغ محظن!ما که به این نتیجه رسیدیم شما چطوررر؟لاااااااااایک

.............................................

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!
مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم
و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 251