loading...
Root Fun | بزرگترین وبلاگ تفریحی ایران
Web§tar بازدید : 4 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

چناچنه به طور رومزره به زبان فارسی صبحت می کیند خاوهید تواسنت این نوتشه را بخاونید به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آنرا بخاونید چیه الان دنهت از تجعب باز منوده ؟ من که مینودم

………………………….

دیوونه
وحشی
سنگدل
ترسو
تیمارستانی
دورو
ابله
روانی
معتاد
حالا حرف اول هر کلمه رو کنار هم بزاری چی میشه؟

………………………………….

آیا از من راضی نیستید؟ آیا از من خسته شده اید؟
سرتان را به نزدیکترین دیوار بکوبید همینه که هست

………………………………….

اگه بگم دوست دارم هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم……..بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!! اگه بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!! اگه بگم هرجا باشی پیدات می کنم….. بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!! اگه بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با……..نه! ایندفعه با خودت بودم

…………………………..

تو چین اگه شکست عشقی بخوری دهنت سرویسه
.
.
.
.
.
لامصب هر طرف نگاه میکنی قیافه عشقت میاد جلو صورتت

…………………………………

میدونم خوشحالی كه برات اس ام اس اومد.میدونم خیلی كنجكاو بودی بدونی چه اس ام اسی برات اومده.میدونم الان فهمیدی سركاری.میدونم الان داری تو دلت به من فحش میدی.ولی خودتی!

……………………………..

من دوست دارم تو چی؟
من عاشقتم تو چی؟
من برات میمیرم تو چی؟
من زشتم تو چی؟
من دروغ گفتم تو چی؟؟؟؟؟؟؟

.............................................

تا شقایق هست....
.
.
.
هیچ اجباری نیست زندگی کنی.
هر غلطی دلت میخواد بکنی بکن.

…………………………………..

عروس چیست؟
.
.
.
.
.
.
موجودی که نسلش در حال انقراض است! :|

……………………………….

مخصوص نیمه شب:
عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده
عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن
عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!

……………………………………

تو خودت به اندازه کافی با اون دماغ منغاریت تو چش هستی لازم نیست تا یه دختر میبینی مثل لکلک بالا پایین بپری!

...................................

درجات دیوانگی:
۱/ گیج
۲/ خنگ
۳/ پپه
۴/ گاگول
۵/اسمت چی بود؟

…………………………..

*قسمتی از متن موجود نیست*







*بقیه ی متن هم موجود نیست*







اصلا متنی در کار نیست، آهسته گوشیتو بذار تو جیبت کسی نفهمه سرکار بودی!!!!!!

……………………………………….

ماه رمضونه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم
آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !
روی تو حساب کردم!!!

.............................................

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 269